+45 79 211 200 sos@sosufvh.dk

A1

Hvordan kan simulation som metode være med til at optimere praksis

Lene Funck Petersen
Iben Kragh (DK)

A2

The Pre-brief – An Essential Component of Simulation

Marta E. Suarez- O’Connor (UK)

A3

Den pædagogiske model som indgang til simulations-undervisningen

Hanne Helleshøj (DK)

A4

Hvilke kompetencer kræves af facilitator af simulations-undervisning?

Anne Mette Felsted Rasmussen (DK)

 

B1

Erfaringer med hands-on brug af simulation i social- og sundhedsassistentuddannelsen

Dorte Jørgensen
Margit Grønbæk Hansen (DK)

B2

Simulation i overgangen mellem læringsrummene

Tina Margrethe Hansen (DK)

B3

Designing and/ or implementing a psychiatric simulation

Kirsty Harris (UK)

B4

Underviseren fra formidler til facilitator i simulationsundervisningen

Dorte Truelsen Gram (DK)